اردوی نوروزی یک ایستگاه طلایی


فرصت طلایی برای جمع بندی با یک برنامه ی استاندارد

برای مطالعه ی کنکور، ایستگاه آخر برای جبران و تثبیت ایام عید است. آزمون های سراسری گاج در نظر دارد با برنامه ی 20 تا 20 (20اسفند تا 20 فروردین) شما را برای رسیدن به هدف یاری کنید.

 

اردوهای نوروزی مفید

در این نوع اردوها طی یک برنامه مشخص و منظم، دانش‌آموزان از صبح تا شب درس می‌خوانند(7 صبح تا 22:30) بچه‌ها در جمع سایر داوطلبان قرار میگیرند. این اردوها برای داوطلبانی که در خانه شرایط مناسبی برای مطالعه ندارند مفید است.آزمون های سراسری گاج در نظر دارد برای دانش آموزان عزیزکه نیاز به یک برنامه ریزی استاندارد برای جمع بندی دارند اردوی نوروزی برگزار کند.اردوی نوروزی گاج که توسط جمعی از متخصصین با سابقه آموزش و پرورش که دارای سوابق کاری بلندمدت در زمینه اردو و اردوداری هستند ، تاسیس شده و رسالت خود را ، ارائه خدمات تخصصی اردویی قرارداده تا اردو بتواند ، هرچه با کیفیت تر ، خاطره انگیزتر و پربارتر از گذشته باشد. ایام تعطیلات نوروز ، برای دانش آموزان کنکوری ، که در صدد بهترین بهره برداری از زمان هستند،فرصتی ناب است برای جبران مشکلات درسی و تقویت دروس مختلف است.
از آنجایی که طی ایام نوروز ، معمولا مدارس تعطیل هستند طبعا این روزها ، زمان بسیار مناسبی برای جمع بندی قسمتی از دروس و پیشروی در بقیه آنهاست لذا لازم است تا داوطلبان کنکور سراسری برای رسیدن به هدف خود از تفریحات نوروزی (برنامه های تلوزیونی،مهمانی و....)چشم پوشی کنند. اگر کنکور سراسری در پیش داشته باشید، می‌توانید اردو را انتخاب کنید. یک‌اردوی سخت‌گیرانه در یک‌محیط درسی، آن‌هم در ایام نوروز که همه سرشان به آجیل و دیدوبازدید و مسافرت گرم است، انتخابی نه‌چندان دلچسب برای کنکوری‌ها خواهد بود. اگرچه شاید درنهایت نتایج دلچسبی داشته باشد و پس از یک‌دوره سختی و تلاش مستمر با خود بگوید: ارزشش را داشت

آیا می‌دانید چرا دوره مطالعاتی نوروز پراهمیت‌ترین دوره مطالعاتی آمادگی آزمون سراسری است؟

لحظات پایانی هر مسابقه‌ای تعیین کننده‌ترین و پر اهمیت‌ترین لحظات است.

بسیاری از ویژگی‌های دوران جمع‌بندی (روزهای تعطیل بیشتر، بی‌برنامگی داوطلبان، اتمام بیشتر مباحث، نزدیک شدن به آزمون سراسری و...) با دوره‌های قبلی متفاوت است و نیازمند کسب عادتهای متفاوتی است.عادات مطالعه در دوران جمع بندی (بهار) در نوروز شکل می‌گیرد.مطالعه با کیفیت و کمیت مطلوب در نوروز باعث ایجاد عادات، مطالعه مطلوب و استمرار مطالعه با کیفیت و کمیت مطلوب در دوران جمع بندی است.

مزایای حضور در اردو

*دور بودن از جو تعطیلات عید
*بیداری در اول وقت هر روز واستفاده مفید از ساعات اولیه صبح
*استفاده حداکثری از دوران ارزشمند نوروز
*عدم اتلاف زمان با مشخص بودن برنامه و مسیر دانش آموز
*ایجاد حس رقابت مثبت با حضور دیگر دانش آموزان
*مطالعه بیش از ۱۵۰ ساعت در این ایام
*استفاده از مشاورین و معلمین مجرب  در هر روز از اردو
*تقویت اعتماد به نفس در دانش آموز با تلاش زیاد و مطالعه بیش از 70% کنکور
*جلوگیری از ایجاد بی برنامگی و بی حوصلگی و سردرگمی
*دانش آموز یاد میگیرد که چطور می تواند از یک روزش به طور مفید استفاده نماید و این عادت را می تواند تا کنکور حفظ کند

******امید است با عنایت و حمایت خدای متعال و همکاری مسئولین و همت وحمیت دانش آموزان و خانواده ها بتوانیم گامی دیگر در مسیر پیشرفت و سر بلندی دانش آموزان عزیز این کشور برداریم***************

صدف ملامحمدی