تعداد بخشنامه های ابلاغی به مدارس کاهش یافته است


به گزارش خبرگزاری موج ، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های ورزشی با محوریت مدرسه انجام می شود، اظهار داشت: المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای با هدف محور قراردادن مدرسه و توجه به ظرفیت‌های دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شده است تا وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه‌های کمتری به مدارس ارسال کند، تصریح کرد: آموزش و پرورش بر نوآوری و ابتکار مدیران مدارس تاکید دارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدی تشکل‌های دانش‌آموزی را ظرفیت بالقوه‌ای برای توسعه ورزش در مدارس عنوان کرد و افزود: شاداب سازی مدارس یک اولویت است و باید به آن توجه شود. 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، نگاه به مدرسه را جامع برشمرد و افزود: باید این نگاه به استان‌ها، مناطق و شهرستان‌ها تسری یابد و اختیارات مدارس توسعه پیدا کند.

وی، عملکرد استان در حوزه فعالیت‌های تربیت‌بدنی و سلامت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تلاش می‌شود تا در آینده اعتبارات خوبی برای توسعه ورزش در استان در نظر گرفته شود.