آغاز ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی دانشگاه آزاد


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در حداکثر 20رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و 20 محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته اقدام کنند.
دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کاردانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم 4 ساله نظام قدیم، در هر رشته ای از کاردانی پیوسته امکان ثبت نام دارند.
متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.
همچنین امکان ثبت نام تمام واجدان شرایط بدون توجه به محدودیتهای اعلامی در رشته تربیت بدنی فراهم شده است.

** معرفی سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی
محمدصادق ضیائی مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، «سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی» شد.
براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای تسهیل در امور اطلاع رسانی و ارتباط موثرتر مجموعه مدیریتی این دانشگاه با رسانه های جمعی و مخاطبان و انعکاس دقیق تر و شفاف تر مسائل مربوط به دانشگاه، «محمدصادق ضیائی» سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی شد.
یکپارچه سازی، هماهنگی و تقویت اطلاع‌رسانی، انتقال مناسب و شایسته فعالیت ها و رویکردهای دانشگاه و انعکاس دقیق، به‌ موقع و مناسب اطلاعات و اخبار عمومی و مشترک حوزه های مختلف دانشگاه و پاسخگویی از دیگر اهداف انتخاب سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است.