خرید اینترنتی کتاب های درسی برای پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم از فردا آغاز می شود


خرید اینترنتی کتاب‌های درسی برای پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم از فردا آغاز می‌شود

 

تهران (پانا) - خرید اینترنتی کتاب‌های درسی برای پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم از فردا ۸ تیر آغاز می‌شود و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

خرید اینترنتی کتاب‌های درسی برای پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم از فردا یکشنبه ۸ تیر آغاز می‌شود و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت و از ۱۷ شهریور تا پایان شهریور، مهلت اصلاح کتاب‌های خریداری شده در سامانه است.

در این بازه زمانی مدارس به صورت گروهی و یا دانش‌آموزان به صورت انفرادی می‌توانند از طریق ورود به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com ثبت سفارش انجام دهند.

طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، دانش‌آموزان می‌توانند به صورت شیوه‌های فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند. در شیوه فردی اولیا می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در بخش سفارش دوره‌ای، بسته آموزشی مورد نیاز را سفارش دهند. در شیوه گروهی مدیران مدارس از طریق سامانه سناد نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌کنند.

قیمت کتاب‌های درسی در دوره ابتدایی برای پایه اول ۲۴ هزار تومان و برای پایه ششم ابتدایی ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین قیمت کتب در دوره متوسطه اول از ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است. در دوره متوسطه دوم عمدتا در شاخه نظری قیمت‌ها از ۵۲ هزار تا ۷۱ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: پانا