شرایط برگزاری آزمون غیر حضوری ۹۹/۰۹/۲۸ به شرح ذیل می باشد:


شرایط برگزاری آزمون غیر حضوری ۹۹/۰۹/۲۸ به شرح ذیل می­باشد:

سوالات آزمون غیر حضوری ۲۸ آذر ماه برای تمامی پایه­ ها ، راس ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹۹/۰۹/۲۸ در صفحه شخصی دانش آموزان بارگذاری خواهد شد. دانش آموزان می­توانند با ورود به سایت  Azmoon.gaj.ir با در دست داشتن نام کاربری و رمز عبور به صفحه شخصی خود مراجعه نموده و گزینه آزمون غیر حضوری ۲۸ آذر  را انتخاب و آزمون خود را شروع نمایند.

نکته 1 : نرم افزار آزمون گزینه­ های انتخابی دانش آموزان را بصورت خودکار ذخیره می­نماید.  

نکته 2 :‌دانش آموزانی که هم در آزمون تیزهوشان و هم در آزمون پیشرفت تحصیلی ثبت­نام نموده­اند، می­بایست به اختیار خود در یک آزمون شرکت نموده و پس از اتمام آن، آزمون دیگر را انتخاب نمایند. برای مثال دانش آموزان می‌توانند ابتدا آزمون تیزهوشان و سپس آزمون پیشرفت تحصیلی خود را و یا بلعکس شروع نمایند .

دانش­آموزان می­توانند تا ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه ۹۹/۰۹/۲۸ به صفحه شخصی خود مراجعه نموده و در آزمون آنلاین شرکت نمایند.

زمان­بندی هر آزمون بلافاصله پس از انتخاب گزینه آزمون غیرحضوری، فعال شده و زمان باقی مانده، نمایش داده خواهد شد و پس از اتمام زمان، امکان ادامه آزمون برای دانش­آموزان وجود نخواهد داشت. ضمنا چنانچه دانش­آموزان پس از شروع آزمون،در حین پاسخگویی از صفحه شخصی خارج شوند، زمان آزمون درحال سپری­شدن می­باشد. مرحله­ی اول پردازش پاسخبرگ دانش­آموزان و صدور کارنامه، ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه  ۲۸ آذر ماه می­باشد و دانش­آموزانی که قبل از ساعت 15، آزمون خود را به پایان رسانده و گزینه ­ی پایان آزمون را زده باشند در همان روز کارنامه­ی خود را دریافت خواهند نمود. مرحله دوم صدور کارنامه، روز شنبه ۹۹/۰۹/۲۹ می­باشد.        

 

                                                                                                                                            با تجدید احترام

                                                                                                                                     آزمون­های سراسری گاج