امتحانات دی ماه دانش آموزان به طور حضوری برگزار شد


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

امتحانات دی ماه دانش آموزان به طور حضوری برگزار شد

ایسنا/تهران مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: امتحانات دی ماه دانش آموزان عزیز به طور حضوری برگزار شد ، با کمترین مسئله و با مدیریت جمعی که اتفاق افتاد توانستیم آزمون ها را برگزار کنیم که برخی از آزمون ها باقی مانده و در روزهای آینده پیگیری خواهد شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بعد از ظهر شنبه ۲۵ دی ماه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: امتحانات دی ماه دانش آموزان عزیز به طور حضوری برگزار شد ، با کمترین مسئله و با مدیریت جمعی که اتفاق افتاد توانستیم آزمون ها را برگزار کنیم که برخی از آزمون ها باقی مانده و در روزهای آینده پیگیری خواهد شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: در ترم دوم نیز باتوجه به ارزیابی برگزاری حضوری مدارس در ترم اول ، همان گونه بحث سلامت دانش آموزان را دنبال خواهیم کرد و با محوریت واحد ارزیابی الگوهای آموزشی و ترتیبی، قبل از برگزاری آزمون ها در سطح مناطق ۲۱گانه آموزش و پرورش مورد بازدید قرار گرفت و تحلیل خوبی در این خصوص انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: برخی مسائل بوده که با تذکرات کتبی و شفایی پیگیر شده است و امیدواریم بتوانیم با ترمیم جریان آموزش در ترم آینده هم به طور حضوری خدمت دانش آموزان عزیزمان با رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامت دانش آموزان و رصدی که در این خصوص داریم باشیم.

هاشمی با اشاره به حضور کامل دانش آموزان در مدارس، افزود: تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر این است که بتواند با رعایت الگوهای تربیتی که از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده این کار را انجام دهد، البته فاصله‌گذاری ها و شرایطی که در سطح مدارس اتفاق افتاده تصور بر این است که با توجیه اولیا و همدلی بیشتر ظرفیت ها را به نحو مناسبی اداره کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش عنوان کرد: از ۲۴ دیماه هفته شوراهای آموزش و پرورش را داریم ، قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش قانون مترقی است ، با توجه به ارزیابی تخصصی ورزارت آموزش و پرورش ؛ شهرستان های استان تهران موفق شده و توانسته در سال گذشته مقام برتر را در حوزه شوراهای آموزش و پرورش کشور کسب کند و این نشان می دهد در شهرستان های استان تهران و در استان تهران این ظرفیت ها به نهایت شایستگی انجام و حمایت حداکثری رخ داده است و همه نهادها و دستگاه های اجرایی کمک کردند تا جریان همدلی هرچه بیشتر اتفاق بیافتد تا بتونیم این مهم را در آموزش و پرورش بهتر اداره کنیم.

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: امیدواریم همه اینها زمینه ای شود تا در سال‌های آینده بتوانیم امکانات بهتر  و با کیفیت تری را در شهرستان های استان تهران نصیب دانش آموزان عزیز کنیم.

 

منبع: ایسنا