دارویی به نام دوره ی غیرحضوری!


دارویی به نام دوره ی غیرحضوری!

همواره تنظیم وقت برای مطالعه، ‌مرور و حل تست دروس طبق برنامه برای رسیدن به موفقیت یکی از بزرگترین دغدغه های داوطلبان کنکور است . معمولا بعد از گذشت چند هفته ی ابتدایی دروه،‌ و تثبیت تدریس دبیران محترم، ‌و شرکت در برنامه‌های مختلف از قبیل آزمون‌های آزمایشی،‌کلاس‌ها فوق برنامه و .... علائم بیماری به نام کمبود وقت در برخی از داوطلبان بروز می نماید،‌ تا جایی که برخی داوطلبان برای فرار از این بیماری به تجویز دوستان و اطرافیان خود،‌شرکت در دوره‌های غیرحضوری تنها راه درمان این بیماری می دانند!!!

شاید تاکنون مرسوم بوده است که مشاورین محترم به سؤالات داوطلبان پاسخ می دادند و نسبت به راهنمایی آنها اقدام می کردند،‌ اما این بار من قصد دارم چند سؤال مطرح کنم و مطمئن هستم اگر شما پاسخ آن‌ها را از روی دقت بیابید،‌متوجه خواهید شد که دارویی به نام دوره‌ی غیرحضوری برای بیماری شما مفید است یا خیر!!!

1- رفتن منظم به مدرسه در ساعات مشخص بهتر است یا رفتن به کلاس‌های فوق برنامه در ساعات پراکنده؟

2- در کلاس‌های مدرسه به تدریس مفهومی دروس بیشتر پرداخته می شود و یا در کلاس‌های فوق برنامه؟

3- حل مثال‌های مهم کتاب درسی معمولا در مدارس بیشتر انجام می شود و یا در کلاس‌های آموزشگاه‌ها؟

4- وجود رقابت و انگیزه در آموزشگاه‌ها محسوس تر است و یا مدارس؟

5- وضع قوانین رایج و اجرای آن در مدارس به سازمان یافتن برنامه‌ی شما کمک خواهد کرد،‌یا شرکت در کلاس‌های آزاد؟

6- نظارت بر حسن انجام تکالیف توسط دبیران در مدارس بیشتر است یا کلاس‌های خارج از مدرسه؟

7- وجود آزمون‌های مختلف و کسب نمره‌ی مستمر برای شما ایجاد انگیزه می‌نماید و یا آزمون‌های داخلی یک مجموعه که تاثیری هم در آزمون پایانی شما ندارد؟

8- مدرسه‌ها قابل اعتمادترند و یا ...

امیدوارم پس از یافتن پاسخ سؤالات فوق،‌متوجه شده باشید که شرکت در کدام دوره برای شما مفیدتر است. در پایان امیدوارم با استفاده از یک برنامه‌ی منطقی و مناسب بتوانید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید.

 

کلینیک مشاوره گاج