هدف گذاری برای حضور 20 هزار دانش آموز در پیاده روی اربعین امسال


تهران (پانا) - مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از هدف‌گذاری برای حضور 20 هزار دانش‌آموز در پیاده‌روی اربعین امسال خبر داد.

 

حسین رجبی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی زیارتی در قالب اردو برای مددجویان تدارک دیده شده است، اظهار کرد: «امسال هدف‌گذاری کردیم که در قالب اردو، 20 هزار دانش‌آموز به‌صورت هدفمند در پیاده‌روی اربعین حضور داشته باشند و در این مناسبت مذهبی شرکت کنند.»

مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد همچنین با اشاره به رویداد باران وحی ویژه دانش‌آموزان گفت: «سال گذشته نیز در قالب جشنواره باران وحی برنامه‌ای شروع کرد که رویداد کشوری آن در شهر مشهد برگزار شد و از اداره کل قرآن وزارت ارشاد هم دعوت شد تا در این رویداد حضور داشته باشند. در رویداد سال گذشته 30 هزار دانش‌‌آموز شرکت کردند و امسال بنا داریم این فضا را برای 100 هزار دانش‌آموز تحت پوشش با سرفصل‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و قصه‌گویی برگزار کنیم.»

برگزاری رویداد کشوری «باران وحی» در تابستان امسال

وی افزود: «دانش‌آموزان شرکت‌کننده در رویداد باران وحی می‌توانند آثار خود را هم به‌صورت مجازی و هم به‌صورت حضوری ارائه دهند. این رویداد ابتدا در سطح شهرستان و استان انجام می‌شود و امسال نیز رویداد کشوری آن در همین فصل تابستان در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد و در آن از نفرات برتر کشوری قدردانی می‌شود.»