دانشگاه آزاد امسال چه تعداد دانشجو جذب می کند؟


دانشگاه آزاد امسال چه تعداد دانشجو جذب می‌کند؟

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از پذیرش بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر معصومه طباطبائی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های با آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی بیش از ۱۱۳ هزار داوطلب پذیرش کرده است. 

وی همچنین به آمار پذیرفته شدگان در سوابق تحصیلی(پذیرش بدون آزمون) اشاره کرد و گفت: امسال در مقطع کارشناسی پیوسته ۲۱۱ هزار و ۲۳۹ داوطلب، در مقطع کارشناسی ناپیوسته ۲۶ هزار ۶۲۹ داوطلب، در مقطع کاردانی پیوسته ۲۸ هزار و ۶۵۹ نفر و در مقطع کاردانی ناپیوسته ۱۸ هزار و ۶۸ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده‌اند.

دکتر طباطبائی اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نتیجه انتخاب رشته های با آزمون سراسری و یا نتیجه ثبت نام سوابق تحصیلی را مشاهده کنند.

 رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص زمان ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده ادامه داد: داوطلبان از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۸ مهرماه می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه پذیرش دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان در صورت داشتن سوالات احتمالی در خصوص اعلام‌نتایج با شماره ۴۷۴۳ تماس گرفته و یا از طریق سامانه پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir سوال خود را مطرح‌ کنند تا کارشناسان پاسخ دهند.