ثبت نام بیش از ۴۰ هزار داوطلب در تکمیل ظرفیت رشته های بر اساس سوابق تحصیلی


ثبت‌نام بیش از ۴۰ هزار داوطلب در تکمیل ظرفیت رشته‌های بر اساس سوابق تحصیلی

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۴۰ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این رشته ها فردا پایان می یابد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از فردا، یکشنبه هفتم بهمن ماه جاری پایان می یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۰ هزار داوطلب در رشته های پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ثبت نام کردند، تصریح کرد: پذیرش در این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ تکمیل نشده است بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت می‌پذیرد و ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش تا روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از روز دوشنبه ۲ بهمن ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس قرار گرفت. 

متقاضیان کد رشته‌ محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه نمایند.